Re: "Bølger" i atmosfæren (Re: SV: Test - nu med indhold :-))

  • From: Per Tybjerg Aldrich <aldrich@xxxxxxxxx>
  • To: Astrolist <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Jan 2013 21:57:26 +0100

Hej Jesper og andre
Nu er Gotfred Møbjerg Kristensens artikel fra Astronomi & Rumfart
november-december 1989 om det "mærkelige fænomen", som han fotograferede
under et nordlys den 26. september 1989 tilgængelig på min hjemmeside:
http://www.aldrich.dk/dk/GotfredMoebjergKristensen_AogR-nov-dec-89-275.pdf
[http://www.aldrich.dk/dk/GotfredMoebjergKristensen_AogR-nov-dec-89-275.pdf]

Det kunne være spændende, hvis nogen i dag - næsten 25 år senere - kan
komme op med en god forklaring.

Vh
Per
www.aldrich.dk