Re: SV: Test - nu med indhold :-)

  • From: Per Tybjerg Aldrich <aldrich@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 27 Jan 2013 21:20:58 +0100

Hej alle
Jeg erindrer, at Gotfred Møbjerg Kristensen, der indtil sin alt for
tidlige død var Danmarks flittigste meteor-observatør på radio, foto og
visuelt, og som var den første bestyrer af Dansk Ildkugle Central, engang
fotograferede nogle "bølger" i atmosfæren, som ligner dem, man kan se i
den norske forskningsartikel.

Jeg har sandsynligvis hans foto et eller andet sted, og jeg vil prøve at
finde det frem og dele det med jer andre og de norske forskere.

Vh

Per
www.aldrich.dk [http://www.aldrich.dk]
www.lysforurening.dk [http://www.lysforurening.dk]