Re: "Bølger" i atmosfæren (Re: SV: Test - nu med indhold :-))

  • From: Per Tybjerg Aldrich <aldrich@xxxxxxxxx>
  • To: Lars Lindhard <lindhard@xxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Jan 2013 08:50:47 +0100

Hej Lars, Jesper og andre
Ja, lige præcis. Tak, Lars!

Jeg havde overvejet at bladre A&R igennem, men orkede det ikke i går
efter de 1½ (støvede) hyldemetre med brevordnere.

A&R findes vist ikke tilgængeligt on-line, så jeg vil scanne artiklen med
Gotfreds fotos og gøre den tilgængelig på min hjemmeside af hensyn til
dem, der ikke har A&R liggende. Jeg giver et praj, når den ligger der.

Det ER et omfattende arkiv, og jeg har flere gange spurgt mig selv,
hvorfor jeg stadig har det stående. Svaret har hver gang været, at det
nok gemte på noget interessant, som der en dag ville blive tid og
lejlighed til at grave frem. Og det er da i al fald delvist blevet
bekræftet nu. Mere overordnet blev jeg ved gennemgangen i går bekræftet
i, at man fra tid til anden får mulighed for at opleve/opdage sjældne og
forunderlige fænomener, hvis man bare tilbringer tid nok under den skyfri
og mørke nattehimmel og i øvrigt er tilpas opmærksom, nysgerrig og
videbegærlig. Det var det Gotfred gjorde og var.

Vh
Per