[smartdoctor] Re: zamjena teza - zapravo pravi vertigo !

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 16:28:06 +0200

Zrinka,

Žao mi je svih kolega koji su zahvaćeni Holokaustom,Hipokratom  ili kako god ga
mi zvali.
Činjenica je da je IO KoHom-a postupio prema preporuci odvjetnika Kasala. A
dogovor o našem postupanju ili nepostupanju je bio jednoglasan ( znači svi smo
-Diana, Ines, Ljiljana, Mario, Željko, Leo i ja ) jednoglasno odlučili da je
najbolje ne dizati medijsku galamu. Ponavljam- prema preporuci odvjetnika
Kasala.
Također se Ines konzultirala i sa predsjednikom Povjerenstva za PZZ koji je
imao mišljenje istovjetno našem. I još uvijek ga ima- koliko je meni poznato.
Prije tjedan i pol je dio IOa htio na veliku listu proslijediti ponovljeno
objašnjenje odvjetnika ( dva ureda) o tom problemu i Leo je bio najglasniji u
traženju da se to ne dogodi i da objašnjenje ide na malu listu samo
predsjednika podružnica. I tako je i učinjeno. Ovdje moram napomenuti da su još
neki članovi IOa imali stav istovjetan Leovom.
Također moram napomenuti da je IO dobio puno zahtjeva kolega uključenih u
akciju da ne izlazimo u medije s nikakvim informacijama i da ne pokrećemo javne
akcije jer se oni boje za svoju egzistenciju.
Prema tome- ponovno trebamo uvažiti volju većeg broja kolega koji su se javili
ne želeći nikakve akcije, a to se i poklopilo s preporukom odvjetnika Kasala.
Znam da ovim mailom nećeš biti zadovoljna niti ti, niti dio kolega ( pogotovo
iz Rijeke). O sastanku njihove podružnice imamo nekoliko oprečnih informacija
pa molim i nekoga od kolega tko je bio na tom sastanku da možda ukratko da svoj
presjek događanja jer nam je i sam Leo rekao da je on smirivao kolege i govorio
da on nije za nikakvu javnu i medijsku akciju.
I ponovno je nakon toga konzultiran i predsjednik Povjerenstva za PZZ koji se
složio s odlukom IO-a.

Lp, Dijana

Poslano s mog iPhone uređaja