[smartdoctor] Re: zamjena teza - zapravo pravi vertigo !

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 21:25:50 +0200

Poštovana kolegice Vesna,
dozvolite da ja nisam tako uvjerena ( poput Vas) u to da ova  sadašnja “
ugnjetavana “ manjina (20%) brine o ovih 20%+80%  i za struku ( sada i u
budućnosti) .. i da nas 80% ne može to nikako shvatiti (glupi valjda – ili da
budemo politički korektni .. smanjenih intelektualnih sposobnosti ) ..
Otprilike sam podjednako (ne)uvjerena  kao u nekdašnjoj situaciji  kada je “
nekdašnja većina” branila “ nekdašnju manjinu” tj. male timove...
Da .. o prošlosti možda i bolje ne raspredati...
Irena TV