[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] HZZO i smjernice i praćenje propisivanja prema šifri liječnika

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 20:49:05 +0200

Po kojoj logici ne može na D2? Ako će pacijent uz davanje lijeka obavljati
i neke druge postupke koji zahtijevaju cjelodnevni boravak u bolnici, mora
li onda imati i uputnicu D2 (za sve ostalo) i drugu D1 (za davanje lijeka).
Ne isključuje li D2 ostale uputnice srodne vrste za isti dan, pogotovo ako
se radi o vezanom stanju (uputna dijagnoza)?

Dana 25. listopada 2013. 18:03 Ivana Babić <ivana.babicdr@xxxxxxxxx> je