[smartdoctor] Re: Prijenos zdravstvenog kartona

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 21:31:58 +0200

Opet vječno  pitanje.Zašto svi imaju pravo od nas tražiti da radimo poslove
svih vezanih i nevezanih struka koje su nam potrebne kao podrška u radu?
Pravnik,ekonomista,knjigovođa,informatičar,policajac/ovisnici/,političari
 etc. Oni su pojedinačno  plačeni ali samo za  svoj UGOVORENI I PLAĆENI
posao. A mi smo uvijek "tu negdje između i u svemu" ali uvijek odgovorni za
sve. Zahvaljujući "božjoj nadarenosti"funkcioniramo.To je valjda Hipokrat
htio reči.
PS.Mala /velika/ digresija.Jedan od primjera gdje ni  logika pravo
potrošača ne funkcionira!
Istekla mi Osobna/provjerite svoje/,idem registrirati auto,upozorenje o
ogromnim kaznama,čovjek suradljiv.
No moram ići u državno,moćno,kruto birokratsko kolo,prema kojem imam skoro
pa fobični osjećaj.Opravdano!
Provjerim na internetu što mi treba.Na šalteru druga priča-kaj ne vidite
što "tamo" piše.
Fotografije,posebna,BITNA PRIČA I ZAPRAVO POANTA OVOG PISANJA.
Fotograf-50 kn 4 fotke za Osobnu/12,5 kn po brzoj digitalnoj
izradi??/.Ja-ne trebam 4 nego 1 fotografiju,ali može li ostalo za
vozačku,tramvaj?Fotograf-ne može,to su druge dimenzije,možete dobiti
popust.Ja-ali meni ne trebaju po 4 fotografije od svih formata/a razlika
par milimetara/
Osoba začuđena i nervozna jer "ne vidi u čemu je problem"JER TAKO TO JE"
DA ,TAKO TO JE NEGDJE,A TAKO TO JE DRUGDJE!
Shvaćate što je "pjesnik" htio reći?

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević