[smartdoctor] Re: Prijenos zdravstvenog kartona

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 04:58:31 -0700 (PDT)

Mario, nisam željela reći da KoHOM ili bilo tko drugi ne poduzima ništa, nego
da mi sami često razglabamo o raznoraznim problemima, ali da se ne sjećam
rasprave na ovu temu, a o problemu, kad nam već neće informatičari, u kojemu bi
si sami međusobno dosta mogli pomoći, ali to u praksi ne činimo.
Hvala na informacijama, zbilja mi je drago čuti da to još nekog pogađa, jer sam
ja o tome drvila i drvila još u MCSu, ali bilo je kao da pričam sa zidom. Uopće
me nisu doživljavali.
Stalno sam govorila da smo prema zakonu o liječništvu upravo mi odgovorni za
čuvanje medicinske dokumentacije, čak i u e-obliku, a da na to neki puta nemamo
utjecaja. A i kad imamo, ne hajemo.
Također sam  pogrešno navela da je problem u svim G2 jer zapravo ne znam za
druge osim za MCS i Vegasoft, ali po onome što pišeš, vidim da nisam
progriješila.
Lijepi pozdrav,
Jadranka

On Friday, October 25, 2013 12:32 PM, AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx> wrote:

Pogresno otislo prerano.

S MCSa mozes dobit export pacijentovog kartona i isti mozes dati svojem g2 da
ti ga pretvori i ubaci u tvoju kartoteku.

Savrsenog prenosa nema al osnovne bitne stvari moraju prenijeti.

Sve moras zatraziti pisanim putem, a u slucaju kasnjenja ili kojekakvih
problema prijavljujes hzzou problem, a kohomu cc na znanje.

Osobno koristim softmed i mogu sam export import napraviti. Na exportiranoj
datoteci se moze relativno lako napraviti import u drugi program.

Nasa zelja i visegodisnji zahtjev je da prilikom upisa u novi tim, starom timu
preko zasticenog cezih portala gdje se salju izvjestaji dolazi zahtjev za
transferom kartona (popracen ev pismom novog lijecnika, molbom za kratkim
prikazom ili misljenjem o pacijentu). Stari izabrani lijecnik napise porukicu
novom lijecniku i oznaci karton za slanje. Karton pri updateu baze pacijenata
sa zasticenog dijela portala "silazi" u bazu kod novog tima.

Trenutno, kao sto rekoh radimo na setu podataka, ciji prijedlog ce biti upucen
Vijecu KoHOMa pa se molim aktivirajte putem vasih voditelja podruznica i
koordinatora.

Pozdrav,
M.

Mario s iphonea

On 25. 10. 2013., at 10:55, AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx> wrote:

Imas par pogresnih informacija.
Od pocetka informatizacije sam inzistirao da se taj proces (e-slanje kartona)
automatizira kroz cezih (il portal).

Uvijek je bilo izgovora s hzzo i g2 strane zasto ne mogu. Zavrsna rec je bila
"kad bude e-karton" na webu nece vam trebati.

Godine idu, e-kartona nema, a kad ce ne zna se.

Bez obzira na to, mi smo "pilili" na tom, nama i pacijentima, jako znacajnom
problemu.

Hzzo je ugradio u g2 ugovore da su oni obvezni omoguciti eksport i import.

Mislim da je. Pocetkom 2012 ili cak 2011 bio sastanak KoHOMa sa svim g2 gdje
smo ih upozorili i to zatrazili.

Dobio sam vec te godine info da se usuglasavaju o standardu za prijenos.

Hzzou je predlozeno da prijenos ide preko zasticenog portala.

Standard su g2 usuglasili, ali nisu set podataka. Njega cemo ponovno poslati i
prije 3. Mj id godine inzistirati da automatski prijenos SVIH rekevantnih
podataka bude uvjet za relicenciranje g2 kod hzzoa.

Nadalje,
Nije

Mario s iphonea

On 25. 10. 2013., at 07:33, J Soic <jsoic@xxxxxxxxx> wrote:

Nedavno se na listi spominjala tema zdravstvenog kartona.
> [...]
>mene pa znam o kojim se lijekovima radi. (a mogao je otići i nekom trećem
>doktoru?!) Odnosno, nadam se da znam, jer možda se nešto i promijenilo za sve
>ovo vrijeme?! Uzalud molimo obitelj da dostave karton. Najzad karton stiže,
>ali u njemu niti riječi. Da, vrlo je profitabilno prije novih ugovora bilo
>uzimati te domove u skrb, jelda? Ali da bi se vodila neka medicinska
>dokumentacija....? Valjda ima negdje, u računalu nekog kolege/kolegice...?
>Nazovem dom. Međutim, dotična g-đa Maričić je po struci njegovateljica. Radi
 zdravstvenom usmjerenju pa valjda nisam trebala očekivati nikakvo
razumijevanje za ovaj problem, ali ja naivno ipak jesam, pa sam doživjela vrlo
neugodnu scenu i da u čemu je problem, pa pacijent je dobro i šta ja sad tu
hoću i šta kompliciram?!