[smartdoctor] Re: Prijenos zdravstvenog kartona

  • From: vjeka <vjekoslava.amerl.sakic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 15:25:42 +0200

Draga Jadranka,
slanjekartona iz vege ide bez problema. Testirala sam s kolegom izdrugog grada.
A eksport pacijenta iz vege sam ovih danaslala u mcs i nisu imali problema u
prebacivanju. Treba pitati kolegu kod kojeg je pacijent prethodno liječen da
ili sami ili sasvojim programerima napravetaj prijenos. Pieceofcake! Vjeka