[smartdoctor] Re: Prijenos zdravstvenog kartona

  • From: andrea matijevic <lmatijevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Oct 2013 06:39:44 -0700 (PDT)

Vegasoft ima tu mogućnost i import kartona funkcionira!Lucijana

 Subject: [smartdoctor] Re: Prijenos zdravstvenog kartona
 To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
 Date: Sunday, October 27, 2013, 1:16 PM

 Ja
 uvijek saljem papirnati karton jer je u njemu evidencija
 perioda kad nije bilo racunala. Sto mi se ponekad cini kao
 najsigurniji period cuvanja medicinske dokumentacije.
 Uostalom sto bih radila.s papirnatim kartonom pacijenta
 nakon sto ode od mene? Prijenos elektronskog kartona
 direktno je pomalo iluzija i divno je ako neki programi to
 imaju, svaka cast ali nemaju svi.
 Ines Z
 Od:SF <salvia.fragrans@xxxxxxxxx>

 Za:"smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx"
 <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>

 Prenos kartona bit će riješen, odnosno nestat će,
 uvođenjem eKartona, a to bi moglo biti za nekih pola godine
 ili tako nekako.

 On 25.10.2013., at 07:33, J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
 wrote:

 Nedavno se na listi spominjala tema zdravstvenog
 kartona.
 Mislim da mi imamo nekol ikoproblema vezanih za kartone
 koji se gotovo nikada ne spominju, a tiču se prijenosa kartona kod prijelaza
 pacijenta od jednog liječnika drugom.
 Osim MCSa, niti jedan program to ne omogućava u
 elektronskom obliku. A i MCS samo onda kada pacijent prelazi
 kod doktora koji također koristi MCS. U Vegasoftu import i
 export kartona dosad nikad nije funkcionirao. O eventualnom
 transportu iz jednog programa u drugi, možemo samo
 sanjati.
 Informatizacija je počela 2008.g, a u nekim
 ordinacijama i ranije. To znači da ja danas dobijem
 pacijena o kojem nema podataka u kartonu za gotovo 5
 godina?! Jer na žalost, većina kolega jedva da i pošalje
 papirnati karton, a kamo li da još i printa tih pet godina,
 što je vrlo nekolegijalno, a i protupropisno. Čak niti
 nekakvo pismo liječnika s popisom dijagnoza ili recentne
 terapije.
 Prije par godina, usred ljeta došao mi je pacijent
 psihotičan i agresivan s terapijom risperidonom uz
 preporuku specijalista i još hrpom ozbiljnih psihofarmaka.
 Čovjek mi je nabrojao sve svoje lijekove, a kartona
 nigdje?! Najzad je sestra poslala karton, ali u njemu nije
 bilo ničega od 2008. na ovamo?! Pacijent je postao
 agresivan i neugodan. Srećom mojom, radilo se o kolegi
 kojeg dobro poznam i kojeg sam bez problema taj čas mogla
 nazvati i prekinuti mu godišnji odmor pa mi je prenio što
 pacijent uzima i po čijem nalazu. No moglo je i ne biti
 tako.
 Prije mjesec dana iz doma Maričić Lidije u Novom
 Vinodolskom vraća mi se pacijent koji je tamo bio blizu
 godinu dana. To baš nije tipičan slučaj, je li,
 očekujemo valjda da će tamo i umrijeti?! Uglavnom,
 pacijent je dijabetičar i hipertoničar i kardiopat na
 inzulinu, a vraća se bez kartona, bez ikakve medicinske
 dokumentacije i traži svoje lijekove?! Okej, već je prije
 bio kod mene pa znam o kojim se lijekovima radi. (a mogao je
 otići i nekom trećem doktoru?!) Odnosno, nadam se da znam,
 jer možda se nešto i promijenilo za sve ovo vrijeme?!
 Uzalud molimo obitelj da dostave karton. Najzad karton
 stiže, ali u njemu niti riječi. Da, vrlo je profitabilno
 prije novih ugovora bilo uzimati te domove u skrb, jelda?
 Ali da bi se vodila neka medicinska dokumentacija....?
 Valjda ima negdje, u računalu nekog kolege/kolegice...?
 Nazovem dom. Međutim, dotična g-đa Maričić je po struci
 njegovateljica. Radi se o trogodišnjem, strukovnom zdravst
  venom usmjerenju pa valjda nisam trebala očekivati nikakvo
 razumijevanje za ovaj problem, ali ja naivno ipak jesam, pa
 sam doživjela vrlo neugodnu scenu i da u čemu je problem,
 pa pacijent je dobro i šta ja sad tu hoću i šta
 kompliciram?!
 Eto, to je naša svakodnevica. Koju si stvaramo mi
 sami. Ne nekakav mrski HZZO, niti kolege SKZZ iz bolnice,
 niti ministar zdravlja!
 Jadranka Šoić, Rijeka

 --

 Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my
 brevity.