[smartdoctor] Re: Prijenos zdravstvenog kartona

  • From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 11:36:45 +0200

Pogresno otislo prerano.

S MCSa mozes dobit export pacijentovog kartona i isti mozes dati svojem g2 da
ti ga pretvori i ubaci u tvoju kartoteku.

Savrsenog prenosa nema al osnovne bitne stvari moraju prenijeti.

Sve moras zatraziti pisanim putem, a u slucaju kasnjenja ili kojekakvih
problema prijavljujes hzzou problem, a kohomu cc na znanje.

Osobno koristim softmed i mogu sam export import napraviti. Na exportiranoj
datoteci se moze relativno lako napraviti import u drugi program.

Nasa zelja i visegodisnji zahtjev je da prilikom upisa u novi tim, starom timu
preko zasticenog cezih portala gdje se salju izvjestaji dolazi zahtjev za
transferom kartona (popracen ev pismom novog lijecnika, molbom za kratkim
prikazom ili misljenjem o pacijentu). Stari izabrani lijecnik napise porukicu
novom lijecniku i oznaci karton za slanje. Karton pri updateu baze pacijenata
sa zasticenog dijela portala "silazi" u bazu kod novog tima.

Trenutno, kao sto rekoh radimo na setu podataka, ciji prijedlog ce biti upucen
Vijecu KoHOMa pa se molim aktivirajte putem vasih voditelja podruznica i
koordinatora.

Pozdrav,
M.

Mario s iphonea