[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] HZZO i smjernice i praćenje propisivanja prema šifri liječnika

  • From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 12:29:59 +0200

Važno!
HZZO je zavrsio sustav za postavljanje logickih upita nad bazom realiziranih
recepata.
To je u Opatiji na HospitalIT days prezentirano kroz j00-j03 dg i potrosnju AB
za njih MIMO ISKRA smjernica.

Na to vec godinama upozoravamo - bez obzira na pacijenta, duzni ste (kao i
klinicari- koji se cesto tog ne drze niti to znaju) drzati se smjernica u listi
lijekova hzzoa - koje cesto nisu najmodernije smjernice struke, ali ih takvima
i ne smijemo dozivljavati. To su financijske smjernice onog koji plaća racun.

Ako pacijent ne zadovoljava smjernicu, lijek od vas na rp ne moze dobiti, makar
ga je bolnicki dr PREPORUCIO. Ukoliko mu je nuzan (npr Andol 100 kod
koronaropata, ili lamotrigin kao stabilizator raspolozenja u f32 ili f43.1)
pacijentu ga bolnica mora kupiti i pokloniti.
Ako taj postupak bolnicki dr ne pokrene na bolnickom povjerenstvu, pacijentu
ostaje kupovanje lijeka i zahtjev za refundacijom pri PS HZZOa s r1 racunom i
kopijom nalaza bolnickog dr.

Pacijent dobija novce, bolnica kaznu u iznosu 10x vrijednosti lijeka.

U slucaju da ste vi na rp mimo smjernice napisali lijek, odgovorni ste za
pogresku i mozete snosit stetu HZZOu (ako vas uhvate).

Pomocu kvalitetno postavljenih logickih upita nad bazom realiziranih recepata,
HZZO može "pohvatati" sve propisivače koji su pogriješili.

Primjer za takav upit jest i ovo:
"Isfiltriraj sve timove po pacijentu koji su propisali inzulin glargin/detemir,
a da prije prvog propisivanja nije postojala inzulinska terapija barem 6
mjeseci".

Slično za sve rezervne antiepileptike koji se propisuju za stanja iz podrucja F
dg, a nisu bipolarni poremecaji.

Ili glaukomi bez timalena itd...

Mario s iphonea