[smartdoctor] Re: interne uputnice

  • From: "Dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 20:11:20 +0200

Ni nema ih. U Splitu jako malo pisu i.u.
Npr.posaljem adoledcenta ortopedu na pregled radi bola u koljenu s A1 zeleci ga
postediti rtg snimanja.Racunam ako treba poslat ce ga ortoped.Ortoped ga ni ne
pogleda i zatrazi kontrolu nakon sto mu napravim snimku.Mladic se bavi sortom i
vjerojatno se radi o istegnucu ligamenata te i dalje mislm da mu ne treba rtg.
Zapravo zakljucila sam da cu raditi kao i do sada:najprije obrada putem A3 a
onda pregled A1ili A2 up.ako mi je potreban.
C1 nedam pa makar napisala brdo up.
L.p.Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređajanull