[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] HZZO i smjernice i praćenje propisivanja prema šifri liječnika

  • From: Jasna Mv <jasna.vucak@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 18:46:53 +0200

Ha, ha nesto mi se cini da je ta "naknadna" zapravo nepostojeca i nikad je nece
ni biti. Jer covjek najbolje razumije sistem mrkve i batine. Dakle pacijentu se
preporuci lijek van financijskih smjernica , on ga kupi bez obzira tko mu
ispise biheli rp , trazi povrat novca od svoje osig kuce, ona mu to lijepo
isplati i naplati se od onog tko je proizveo ovaj lanac dogadanja. A onda je
valjda ravnatelj doticne ustanove tj vinovnika dogadaja na potezu. Sve se moze
kad se hoce , pitanje je samo zasto se nece. LP jas

Sent from my Iphone
Jasna
xx