[smartdoctor] Re: KU

  • From: LINDA RADAN, ORDINACIJA OPĆE MEDICINE <linda.radanordinacija.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jul 2012 10:12:01 +0200

I svi oni koji misle da je isto 38 800 i 15 800 -NEKA SE STIDE!! / SAD JE 20
000 PA SE TUĆEM NOGOM U G..U !!!!

I svi oni koji misle da se sa školarcima ništa NE RADI-NEKA SE STIDE!
/svakog triba skinuti do pasa, pa pogledati uho, pa grlo, pa nos, pa
poslušati srce i pluća, pa pogledati tlak, pa kad je već skinut pogledati i
kralježnicu, pa onda malo popipati limfne čvorove, pa kad smo vidili
kralježnicu, amo i stopala,,itd., pa su malo blijedi, pa pogledati KKS, I
IMA SE TU ŠTA RADIT-PUNO VIŠE NEGO SA BABAMA OD 100 GODINA KOJE IZMIRE TLAK,
A NEVISTA IM NARUČI LIJEKOVE NA TELEFON I MOLI BOGA DA BABE NESTANE ŠTA
PRIJE!

I svi oni koji su se protivili prije hladnom pogonu, a ne daj bože i sada,
jer hladni pogon je jedino ispravno rješenje za sve./ možda se neki kolege
ne bi vratili u DZ /,...PA KO ŽELI IMATI 2000 PACIJENATA NEKA IZVOLI, ALI UZ
POŠTENU NADOGRADNJU -ISTO ZA SVE DOBNE SKUPINE!!!

I svi oni koji misle da netko sa 20 000 može sebi ili sestri platiti zamjenu
za bolovanje ili godišnji odmor,dignuti nekakav kredit u banci, kupiti auto,
školovati studenta kao samohrani roditelj,.../ RADIMO SAMI KADA SESTRA ODE
NA GODIŠNJI ODMOR, A MI OPĆE NEMAMO GODIŠNJEG ODMORA, A O BOLESTI NEĆU OPĆE
GOVORIT/

I svi koji misle da smo kao takvi beskičmenjaci,....../ 2 GODINE
NEPOTPISANOG UGOVORA X 1500 KUNA, X DTP = PONOS /

I svi oni koje nije briga što smo 13 god.zakupa mogli sebi isplatiti plaću
od 4000 kuna / izračunala sam da nas je država OBEŠTETILA ZA NAJMANJE 100
000 EURA /,.....ZAR NAM JE OMOGUĆENO DA TUŽIMO TAKVU DRŽAVU?

Itd.,itd.,itd.,...

MNOŽINA JE ZA SVE ONE KOJI SU SE PREPOZNALI, A SIGURNO IH IMA.

Pozdrav svima,  Linda Radan,Trilj

  _____

From: ljiljana <mailto:ljiljana1949@xxxxxxxxx>  horvatek

Date: 7.7.2012 17:05:40

To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

naravno,sestre moraju dijeliti sudbinu ordinacije jer i doktoru fali,i

on bi rado sve te dodatke,ali nema,a krivi su oni koji su nas stavili

pri umrežavanju u tu situaciju.A s druge strane ipak je lakše nego u

DZ.Meni samo nije jasno zašto oni koji su u DZ skupljaju i dalje

pacijente,kad nikad neće dobiti koncesiju,jer i nama koji ju imamo bi

najradije uzeli.

7. srpnja 2012. 10:13 korisnik Eda Klapcic <eda.klapcic@xxxxxxxxxxx> napisao
je:

> Eto dragi kolege i kolegice,tajkuni i netajkuni,dok jedni imaju 38.000 a

> drugi 28.000 nemožemo isto razmišljat,nemožemo dijelit kapom i šakom baš
sve

> šta kome pripada.Šta vam se čini ????????????????????????

1984

> upisana osiguranika.

> Mislim da nije problem u kunama ,i dalje mislim, neka se nitko ne uvrijedi

> NAŠIM GLAVAMA.

> TAKO MISLIM JA,

> Marija

> ________________________________

obračuna

> i isplate plaće.

> -bez obzira na to,moja sestra prima sve dodatke i malo više JER ONA TO

> ZAVRIJEDI.

> Marija

potpisali

> [...]

> Naravno, vrijeme je da se to promjeni. Bit će teško, jer ugovor obvezuje

> obje strane. A dobrovoljno sestre nisu glupe da pristanu na takvo nešto.

> Dr.Z.Kajić

> Dana 5. srpnja 2012. 21:53 Dr Leonardo Bressan

> <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx> je napisao/la:

> Prema odredbama Zakona o zdravstvenoj zaštiti, koncesionar je u obvezi

> pridržavati se odredbi Kolektivnog ugovora za djelatnost zdravstva i

> zdravstvenog osiguranja U NAČINU OBRAČUNA I ISPLATE PLAĆE ... !

> Sve ostalo, božičnica, regres itd NISU PLAĆA i ne spadaju u obvezu

signature

> database 7275 (20120706) __________

> http://www.eset.com

> __________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka
virusnih

> potpisa 7277 (20120706) __________

> poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

> http://www.eset.com.hr

> __________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka
virusnih

> potpisa 7277 (20120706) __________

> poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

> http://www.eset.com.hr

<http://www.incredimail.com/?id=620788&did=10501&ppd=2746,201201221302,9,1,1
036046083741382528&rui=146390071&app_test_id=0&sd=20120707> FREE Animations
for your email

<http://www.incredimail.com/?id=620788&did=10501&ppd=2746,201201221302,9,1,1
036046083741382528&rui=146390071&app_test_id=0&sd=20120707> Click Here!

<http://www.incredimail.com/?id=620788&did=10501&ppd=2746,201201221302,9,1,1
036046083741382528&rui=146390071&app_test_id=0&sd=20120707>

<http://www2l.incredimail.com/gcontent/stamps/new2011/pixel.gif?upn=10360460
83741382528>