[smartdoctor] Re: KU

  • From: "Marija" <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Jul 2012 11:40:56 +0200

 -osobno sam na prijedlog IO KoHOM -a (pravno podkrijepljeno)s odlaskom u
koncesionare potpisala s svojom sestrom novi ugovors odredbama Kolektivnog
ugovora za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja u načinu obračuna i
isplate plaće.
-bez obzira na to,moja sestra prima sve dodatke i malo više JER ONA TO
ZAVRIJEDI.

Marija