[smartdoctor] Re: KU

  • From: ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Jul 2012 22:09:42 +0200

da sam mlada nebi ovdje ostala,ljudi se vežu za roditelje,stan,a zapravo
ovdje ostati znači pomirtiti se sa nepravdama,lošom organizacijom,slabim
plaćama  za odgovornost koja neke može i skupo koštati,a posebna je priča
da novinari i javnost baš ne cijene doktore,svako malo neka afera,pa udri
drvlje i kamenje po doktorima.A onda te silne reforme,pa ugovori,kazne za
sve i svašta,sve to ni malo ne stimulira.Mi koji smo prošli sve te
eksperimente na svojoj koži možemo samo rezignirano zaključiti da se to ne
isplati iako svi volimo svoj posao,ali u našim uvjetima ne.

Dana 10. srpnja 2012. 16:53 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je