[smartdoctor] Re: KU

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Jul 2012 11:29:56 +0200

A HLADNI POGON SE POČINJE AKTIVIRATI  NE ZATO  ŠTO ŠTO JE LISICA PROMJENILA
JELOVNIK PA VIŠE NE ČERUPA OČERUPANE KOKOŠI NEGO ZATO ŠTO  ULAZIMO U EU
(IAKO REALNO NI OD  TE TVOREVINE NE OČEKUJEM NEŠTO BOLJE ) jER JEDAN JE
ODNOS PREMA BRITANCIMA   A" ŽNJ"  ĆE BITI PREMA HRVATIMA ! ALI I U TOM" ŽNJ
"ODNOSU  VIŠE NEGO MALO BODE U  OČI  RAZLIKA U NOVČANOM VREDNOVANJU PREMA
ISTOM FAKULTETU ; OTVARAJU SE GRANICE A MLADI KOLEGE RAZMIŠLJAU KAKO PREĆI
PREKO GRANICE I SVOJU MLADOST NAMJERAVAJU  UZ ZNANJE  POKLONITI NEKOJ
DRUGOJ DRŽAVI NE KOJA ĆE NITI  BOLJA  NEGO MOŽDA MANJE MAĆEHINSKA NEGO ŠTO
JE NAŠA BILA PREMA NAMA !PA ĆE TAKO PUNITI TUĐE MIROVINSKE FONDOVE I DIZATI
STANDARD JEDNE ŠVEDSKE KOJI JE I TAKO NA ZAVIDNOJ RAZINI ; KOLKO JE SAMO
LIJEČNIKA IZ MAĐARSKE
 OTIŠLO U ŠVEDSKU KADA JE  MAĐARSKA PRISTUPILA EU   MISLIM DA SE SPOMINJALA
BROJKA OD 5000 , JAVNO JE O NOVIM KOLEGAMA I KAKO  IH JE UZELA POD SVOJ
STANDARD PLAĆANJA  I OKRILJE  GOVORILA NJIHOVA PREDSJEDNICA  LIJEČNIČKE
KOMORE ŠVEDSKE    NA TELEVIZIJI. TAJ STANDARD NIJE NI HRVATSKI NI CIGANSKI
.ŽAO MI JE ŠTO SU  SE MNOGI KOLEGE  S VELIKM GLAVARINAMA  PONAŠALI KAO
BOGOM DANI  , ŠTO SU KAO  TAKVI  ČAK BILI I FAVORIZIRANI OD  NAŠIH
INSTITUCIJA KAO IZUZETNO  SPOSOBNI I USPJEŠNI  A NITKO NIJE ŽELIO JAVNO
PROGOVORITI O NEPRAVIČNOSTI  I NAKARADNOSTI ZAKONA: DONEŠEN ZAKON MOŽE OD
NEKOGA NAPRAVITI  TAJKUNA O OD NEKOGA  PROSJAKA . TO JE VEĆ VIĐENO U NAŠOJ
NOVOKOMPONOVANOJ DRŽAVI   ALI ZAR SVI KOLEGE  S VELIKI  GLAVARINAMA KOJI
DIŽU KREDITE ZA  PROLAZNE STVARI NISU SHVATILI DA ZBOG TE VELIKE
NEPRAVIČNOST TRPJET ĆE I NJIHOVA  DJECA  ZBOG NEZAPOSLENOSTI A ONI ĆE
SVOJE  GLAVARINE OSJETITI U MIROVINI ; GLAVARINE ĆE BITI GLAVARINE DOK MOGU
HODATI I RADITI A KAD TO NE BUDU MOGLI ONDA ĆE U PUNOM SJAJU UPOZNATI  KAKO
IZGLEDAJU KULE OD PJESKA , UPRAVO ZATO ŠTO SVI RAZMIŠLJAJU LOKALNO  A NE
GLOBALNO NE MORAJU BITI KIVNI ŠTO IM  NI UNUCI NEĆE IMATI GDJE RADITI  (JER
BITNO DA JE MENI SADA DOBRO ; A ŠTO DRUGIMA  NIJE  NJIHOV PROBLEM NA KRAJU
IPAK ĆE TO BITI PROBLEM SVIH NAS  HTJELI MI TO PRIZNATI ILI NE  I TO SAMO
ZBOG SEBIČNOSTI ; LIJENOSTI I INDOLENTNOSTI )  O NORVEŠKOM ZDRAVSTVENOM
SUSTAVU MOŽEMO SANJATI !!! TAKO DA ONA STARA  TAMO NEGDJE NA BALKANU U
ZEMLJI SELJAKA  U REALNOSTI JE IPAK  AKTUELNA  BAR ŠTO SE  ZDRAVSTVA TIČE A
TO JE SAMO KAP U  MORU.ALI KAP PO KAP I TAKO NASTAJE I SLAP !!!
Dana 10. srpnja 2012. 10:44 Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx> je