[smartdoctor] Re: KU

  • From: Vlatka Hajdinjak Trstenjak <vlatkaht@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Jul 2012 14:34:41 +0200

Sve je to ok. Najvaznije je imati sebe dakako i novac zaista nije najbitniji u
zivotu,ali medu nama zaista ima kolegica i kolega sa timovima koji jedva
prezivljavaju. Oni naravno bez obzira koliko bili zadovoljni sa svojim
sestrama, iz mjeseca u mjesec jedva spoje kraj s krajem,pa o regresu i
bozicnicama ne mogu niti razmisljati.
Nema takvih puno,ali tu su.
I zbog toga mislim da ta ideja o hladnom pogonu i nije losa. Barem bi tu bili
jednaki sve kolege u obiteljskoj, bili bi zadovoljeni najosnovniji uvjeti za
rad ambulante.
Uz to nek nam skinu limit s DTPa i mislim da cemo mi u obiteljskoj kvalitetnije
obavljati svoj posao od npr.beskrajnih previjanja i kontrola radi opravdavanja
necijeg postojanja sto se rade u bolnicama.
Moja sestra jednako dobro radi kao i kirurska.
E sad,kako ce se navedeno provesti kod nas,vidjet cemo.

Send via my mobile Commodore 64HD