[smartdoctor] Re: KU

  • From: "Marija" <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Jul 2012 14:07:55 +0200

JA UVIJEK ISTO RAZMIŠLJAM,I ONDA KAD IMAM I ONDA KAD NEMAM NOVACA.BITNO MI
JE DA UVIJEK IMAM SEBE.

ČESTO U ŽIVOTU NISAM IMALA,PA SAM OPET IMALA.MENI JE UVIJEK BILO TAMAN.
NIKAD ZA NIŠTA NISAM KRIVILA DRUGOGA JER GOTOVO UVIJEK SAM IMALA NEKAKAV
IZBOR.KAD SAM DOBRO  IZABRALA, PONIJELA SAM I ODGOVORNOST.

Lijepi pozdrav svima.

Marija

  _____