[smartdoctor] Re: KU

  • From: ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 6 Jul 2012 14:46:28 +0200

uglavnom,tu se pokazuje nejednakost,oni koji mogu i imaju velike
glavarine ti daju više,a oni koji ne mogu manje,iako sestre zavređuju
i jedne i druge,ali isto tako i doktori zavređuju pa ne dobivaju.naš
status nije definiran,mene zanima kad će konačno i to pravno biti
jasnije određeno.Ako smo privatnici ,kako nam DZ može određivati
pravila,ako smo privatnici zašto nam ne daju da radimo dokle želimo i
možemo.Ako nismo,onda šta smo?!

6. srpnja 2012. 11:56 korisnik Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>