[smartdoctor] Re: Fwd: Re: Fw: Re: ugovori

  • From: Renato Novakovic dr.med. <renato.n7@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jul 2012 11:46:07 +1000

Nece biti da je bas tako. Ravnatelji imaju bozanske ovlasti. A LOM- u ne
preostaje nista nego se suprostavljati neucinkovitim i neefikasnim zakonskim
opcijama koje mu stoje na raspolaganju ( ili nelegalno iza kantuna polomiti mu
noge-to bas i nije pametno). Draga moja iz osobnog iskustva znam kako je to
spooooro, a to kosta toooone zivaca. Posle se pitas a jeli toga bilo vrijedno.
Odgovor je i jeste i nije!?! Tvoja definicija je prihvatljiva ali u stvarnosti
kad udjes u nju percepcija biva skroz drugacija. Tek tada ces shvatiti da u toj
bitci stojis sama (no help). Nema pomoci niotkuda osim deklarativne!!! Od toga
nemas nikakve koristi. Tada ti sve teorije padaju u vodu. Ravnatelj ima moc. A
ti kao pojedinac nemas nista i nemas se u stvarnosti cime njemu suprostaviti.
Ima samo jedna opcija a zove se " masovni zajednicki otpor" ako je ispunjen
uvjet da postoji kolegijalnost (taj je pojam u sirim razmjerima medju nama za
sada nemoguc) ! Moj ravnatelj dr.Petric je jednom prilikom dok sam nazocio
njegovu telefonskom razgovoru, ne znam s kime, rekao: "Mi doktori smo najveca
govna koja postoje" kraj citata. I ja se slazem da je tako ali ne u smislu u
kojem je on to mislio (mada bih se njega dalo lako ukalupiti u njegovu
definiciju doktora govneta) vec u hipokriziji kolegijalnosti i solidarnosti. U
tome smo zivi promasaj!!! Dok to ne popravimo....,
Sve ostalo nam je uzaludno....

Sent from my iPhone