[smartdoctor] Re: Fwd: Re: Fw: Re: ugovori

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jul 2012 22:08:57 +0200

Sestre „ ne ugrožavaju“ ravnatelje/vlast. Liječnici su im potencijalna pretnja
( u njihovom „intro“) . Zavist, odbojnost, omalovažavanje i slične negativne
„emocije“ uvijek su usmjerene na sebi sličnoga. Projekcija na sebi sličnoga da
nebi morao imati to isto na samoga sebe zbog negativnosti u samome sebi.
Zaštita, mehanizam obrane od procesa razumijevanja samoga sebe ( zdravo) ili
razvoja psihičke bolesti ili „autoimune“ bolesti ( nezdravo). Takva zaštita
(tj. mehanizam obrane) tj. takva prijekcija je definitivno najneinteligentniji
ali socijalno najuspješniji način razrješavanja svojih vlastitih govana u
svojoj vlastitoj nutrini.

Još je lakše poniziti, omalovažiti, degradirati nešto što je na društvenoj
ljestvici poprimilo „she“ formu = feminizirano, jeftino, dostupno,
nezaštićeno,prepušteno samo sebi i ulici. Predobro je svodniku ( MZSS, država,
Hazo, DZ)  da bi se samo tako odrekao svoje jadne jeftine izjebane drolje (
OM). Bi dal da njegvu drolju svak j___  , bi je i sam dobro lemao i j---- jer
drolja je drolja, ali nebi dal da drolja ima GO/cc jer mu je to  gubitak u
zaradi, a ako drolja slipsa nađe drugu...