[smartdoctor] Re: Fwd: Re: Fw: Re: ugovori

  • From: Tajnik KoHOM-a <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Jul 2012 17:37:03 +0200

He, he, vidis kako sam pogodio... !
"SMR rules" !!

Leonardo Bressan, dr med
Sent "on the fly..."
--------------------------------------
jsoic <jsoic@xxxxxxxxx> napisao/la:Jest, Leo, bas ta! A neke dane ne dodje
uopce. Pa je Ravnatelj malo ospota. Cim smrcnes pet doza Amoxila, a kasljucnes
li- eto te na rentgenu pluca. Uz komentar kako su SLOMe neradnici i neznalice i
kako im sve rade sestre. Ma pravi lunapark!

Poslano s mog iPhone uređaja

9. 7. 2012., u 21:46, Leonardo Bressan
<ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx> napisao:

Jos ako to ona koja kasni dva sata na posao, odlazi dva sata ranije i nema ni
mantil...

Leonardo Bressan, dr. med.

Dana 9. 7. 2012. 21:21 "jsoic" <jsoic@xxxxxxxxx> je napisao/la:
Cekajte dok vam kao zamjenu ne posalju specijalisticu medicine rada koja
zapravo ne zeli (i ne zna) raditi vas posao niti ikakav uopce... Zazalit cete
sto ste ikad pozeljeli ikakav godisnji...

Poslano s mog iPhone uređaja

9. 7. 2012., u 12:37, Iris Šafti <iris.saftic@xxxxxxxxx> napisao:

Ja sam u DZ PGŽ i, osim kada sam stupila u ovu ordinaciju, nisam dobivala niti
potpisivala ikakve dokumente. DZ je umjesto mene pregovarao o HZZR i slično. U
ordinaciji radim od 2008. i samo sam te godine bila na GO tijekom ljeta. Ove
godine možda odem u rujnu i još imam 7 radnih dana starog GO. Sestra s kojom
sam radila uredno je imala ljeti zamjenu 3 tjedna, dok sam ja crkavala od
vrućine i posla. Čula sam da i druge liječnice pri DZ imaju istih problema.
Ispada da smo mi doktori drugorazredna stvorenja koja imaju samo obaveze a, ne
i prava.