[slikom] Re: eSpeak progovorio Srpski.

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 23 Nov 2007 00:56:34 +0100

   Ne vredi ljudi raspravljati, da se ograničimo na to da je činjenica da je
AnnReader spor ali ima najkvalitetniji glas. Ja jesam pročitao dosta sa WTV,
i duže sam ga koristio nego što koristim AnnReader, a opet sam sa njim više
pročitao, baš zbog toga što prirodniji glas oduzima manje koncentracije,
bili mi svesni toga ili ne.
   Nataša, kad se govori o poeziji, neke od ovih naših sinteza pričitaće ti
jednu pesmu u jednom "dahu" pa ćeš morati da čitaš red po red, jer draž
pesme nije samo u razumevanju, nego i u rasporedu slogova u stihu,
anaforama, epiforama, itd.
   I još nešto: zašto svi hvalimo ono što je novo? WTV je svojevremeno bio
najkvalitetniji, Govorec je bio besplatan i ne mnogo nekvalitentiji od WTV,
AnnReader svi znamo na kakvo je odobravanje u početku naišao, ali Espeak? Ja
stvarno ne želim da uvredim ni Darka, ni Perčinića, ni bilo koga od ljudi
koji rade na ovim programima. Svaka njima čast, još jednom, ljudi, ne
govorim lično protiv vas i vašeg rada. Samo uočavam činjenice.