[slikom] Re: eSpeak progovorio Srpski.

  • From: Darko Milošević <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Nov 2007 23:10:50 +0100

Poštovani gospodine Dobrinko.
Što se tiče instalacije eSpeak za Srpski jezik, kada pokrenete instalacioni
fajl, samo idete next.
Kada vam se pojavi korak Enter a voice names, onda će se pojaviti pet polja
za unos teksta, u kojima već pišu imena nekih glasova, a potrebno je da
obrišete svih pet polja odnosno da obrišete tekst u svim poljima, te u prvo
polje upišete samo sr malim slovima, i pritisnete ENTER.
Kada se instalacija završi, onda u spisku JAAWS-ovih sintetizatora odaberete
SAPI5, i onda se pokrene sinteza, ali morate u Synthesizer Language u
JAWS-u, odabrati Serbian (Latin), kako biste koristili glas eSpeak-a.
Pozdrav.
Dare.