[slikom] Re: eSpeak progovorio Srpski.

  • From: Darko Milošević <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Nov 2007 20:37:48 +0100

Što se tiče sintetizatora govora eSpeak na Hrvatskom jeziku, ja nisam
raspoložen da raspravljam na tu temu koliko je ona razumljiva.
Iskreno ću jedino reći da treba ceniti rad svih nas koji smo radili na
sintezi govora eSpeak, kao što su:Gospodin Mario Perčinić, Gospodin Zlatko
Sobočan, i ostali.
Teško je uzeti u obzir mišljenje samo jednog korisnika. Sam korisnik mora da
odluči da li se njegovo uho može prilagoditi za razumljivost sintetizatora
govora, ili ne.
Srdačan pozdrav.