[slikom] Re: eSpeak progovorio Srpski.

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Nov 2007 20:29:10 +0100

   Verujte mi, slažem se s Rajkom, koliko god da mi je Darko drugar. Ja
Dareta podržavam, uvek sam tu ako nešto zatreba i on to zna. Meni je krivo
nešto drugo: krivo mi je što ljudi pominju cene kad ja ne znam mnogo ljudi
kojima je računar zaista potreban a da nemaju AnnReader koji jeste
prirodniji, iako govori "vojvođanski". Taj "vojvođanski" vam je dijalekt
koji se najviše slaže sa normom srpskog jezika, a to što neki ne žele da ga
razumeju zato što pripadaju drugim dijalekatskim (neću namerno da kažem
jezičkim područjima misleći na Hrvatsku), neka sadrže to za sebe i neka ne
odvraćaju druge od onoga što je za njih bolje. Ko od vas može da uživa
čitajući poeziju sa E-Speak-om, bilo srpskim ili hrvatskim, pa čak i
WinTalkerom, svaka mu čast. To može da važi i za ostale tekstove, poeziju
pominjem jer je zvučanuje izgovorenog veoma važan element za to.
   Pozdrav!
          Miloš Pržić