[slikom] Re: eSpeak progovorio Srpski.

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Nov 2007 00:31:22 +0100

   Gordane, onaj koji se aktivno bavi radom na računaru neće da radi na
pentiumu 1 pa da mu AnnReader usporava. Drugo, za sve drugo ti isti koji se
aktivno bave računarima traže ono što ima jače hardverske i softverske
zahteve jer je kvalitetnije. Paradoks je to što se neki od vas ovde, a koji
se aktivno bavite ovim, pretendujete na WTV i ESpeak. Ne može me niko
ubediti da je to zbog zahteva i da je to objektivno mišljenje. Ima tu sasvim
drugih stvari... E sad kad je uho u pitanju, Gordane, pominješ gluvu bakicu
a AnnReader ti smeta na nekim zvučnicima, kako si jednom napisao u poruci
ovde na listi, a to ne ide jedno s drugim.
   Pozdrav!
          Miloš Pržić