[slikom] Re: VMware workstation

  • From: "Darko Milosevic" <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 12:04:47 +0200

    Mislim da se isprečavate koristeći listu slikom da govorite o kopiranju
autorizacionih disketa za Jaws. Smatram da lista nije forum gde se treba
žaliti o tome kako ne možete kopirati autorizacione diskete. Možda postoji
neko ko je kupio legalan Jaws, i ne bi bilo fer prema njemu govoriti o tome
kako vi kopirate Autorizacione diskete za Jaws. Pre svega to je zabranjeno
raditi, i ja nikada to ne bih probao i nikada to nisam radio. Veliki pozdrav
Darko.

Darko Milošević
Computing Doctor.
Ulica:Šesta lička divizija 67.