[slikom] Re: VMware workstation

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Aug 2004 00:12:50 +0200

Bolje je da se ne igras sa Athlonom. I ovako se ti procesori puno vise griju od
ostalih poznatih proizvodjaca na trzistu, a kad dodju do kriticne temperature
sistem se pocne znatno usporavati, rusiti itd. Ako zelis vise sistema,
najbolji, najprovjereniji program za kreiranje particija je Partition Magic, ne
zauzima nikakve resurse racunala, a mi slijepi sve postavke particija mozemo uz
pomoc Jawsa bez problema mjenjati pa i prelaziti iz jedne u drugu pomocu
nekoliko vrlo jednostavnih, odlicnih programa.

David