[slikom] Re: VMware workstation

  • From: "Saša Grbić" <g.sasa@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Aug 2004 00:01:29 +0200

To bi znači moglo kod mene raditi. Ja imam Amd athlon 2800+ i radi na 2.080
mhz i 512 ddr memorije. Kada sam provjeravao svoj komp sa programom
"Everest", koga je Gradimir preporučio umjesto "Aida" pokazao mi je upravo
taj radni takt procesora i kaže da mu je maksimalna frekvencija 2.2 ghz.
Kako se procesor može dići na taj radni takt i da li bi to bilo opasno po
njega?