[slikom] Re: VMware workstation

  • From: "Iksi Hacker" <iksi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Jul 2004 20:50:12 -0700

Zdravo Gordane! Ja računar koristim od 2001 godine. Da, u pravu sida je
potpuno normalno da virtualne mašine opterećuju procesor 100 posto. Što se
tiče Opterećenja procesora napominjem da sam podizao sistem koji nije
pozizan iz virtualne mašine, već kao zaseban operativni sistem, tako da
pretpostavljam ako bih digao isti taj windows milenium opterećenje procesora
bi bilo mnogo manje, ali o tome ću pričati kad isprobam sve moguće stvari
uključujući i podizanje windowsa xp preko mileniuma, i uopšte kako će se
ponašati WM vare workstation na windows mileniumu.

Ovaj program može biti jako koristan za nas lepe izuzetno to je Darko
potpuno u pravu. Recimo imaš na računaru win xp a treba da kopiraš disketu
za jaws. Najjednostavnije rešenje je pokrenuti WM vare workstation
instalirati preko njega dos 622 i onda raditi sa tele diskom ili ana diskom.
Ja sam sinoć instalirao dos 7.0 medjutim nisam mogao da dignem jaws for dos
jer nemam drajvere za zvučnu karticu creativ sb live za dos. Ako neko ima
neka mi pošalje. Ovaj program preporučujem svim naprednijim korisnicima
računara. A što se tiče snimanja sa tv kartice i ostalim zahtevnijim
poslovima ne preporučujem da radite preko virtualne mašine izuzev ako imate
procesor na 2,8 gigaherca. U tom slučaju će wm vare workstation prosto
leteti i radiće savršeno šta god poželite od snimanja preko tv karte
slušanja muzike programiranja narezivanja diskova itd. jednom rečju šta god
poželite. A što se tiče konekcije sa internetom nema nikakvih problema samo
kada instalirate novu virtualnu mašinu morate u podešavanjima podesiti
opciju virtual mašhine with networking i tada će sve raditi super uz manj,
ili veće opterećenje procesora. Izvinjavam se zbog malo dužeg mejla. Puno
pozdrava.