[slikom] Re: VMware workstation

  • From: "Darko Milosevic" <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Aug 2004 11:25:07 +0200

Ako hoces da dignes procesor onda moras slediti sledeca uputstva. Kada
ukljucis racunar odnosno cim pritisnes power na kucistu onda drzi taster
delete. Na taj nacinces uci u BIOS. Potom trebas pronaci CPU speed naravno
to ti ne mogu reci gde je jer ne znam koju plocu posedujes. Potom treba
provaci frekwence i dici je na odredjeni takt rada odnosno postici ga. Potom
treba sacuvati sva podesavanja bios/a i izaci iz njega. Veliki pozdrav
Darko.

Darko Milošević
Computing Doctor.
Ulica:Šesta lička divizija 67.