[slikom] VMware workstation

  • From: "Iksi Hacker" <iksi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Jul 2004 16:57:14 -0700

Caos Svima! Da li je neko od vas imao priliku da koristi ovaj vise nego
fenomenalan program? Ovo je bez preterivanja najbolji program koji sam ja video
od kad koristim racunar. Ovo ce biti malo duzi mejl pa ako imate vremena
procitajte ga i prokomentarisite.

O cemu se zapravo radi.

Ovo je virtualna masina koja omogucava neogranicen broj operativnih sistema. I
ne samo to. Program je acsesibl sto znaci da dobro radi sa jawsom, mada ne
uvek. Program kao prvo ima sopstveni bios. U njega ulazimo sa f2. Problem je
ovde u tome sto jaws ne cita taj bios. Bios je apsolutno isti kao na ploci.
Meniji su jako pregledni za nas. Svi operativni sistemi koji se instaliraju na
virtualni racunar su smesteni u my documents kroz my virtual machines, a
pokrecu se iz favorites gde se moze videti lista operativnih sistema. Uz pomoc
ovog programa mozete u slucaju da imate dual boot da dizete 1 sistem iz drugog.
Mozda je najinteresantnije to sto se virtualna masina moze umreziti sa
racunarom na kome je instalirana.

A sad, malo o manama. Pored toga sto nije 100 posto acsesible, velika mana ovog
programa je ta sto jako opterecuje procesor. Ja sam ga testirao na intelovom
procesoru na 1,7 gigaherca i 256 mb DDRmemorije. Rezultati su sledeci.

Window se dize znatno sporije, kad ga dizete iz virtualne masine. Kada se
podigne i kada pocnete da radite u njemu opterecenje procesora je 100 posto.
Ovo sam probao sa windows mileniumom jer imam dual boot, a program je
instaliran na win XP. Pri tolikom opterecenju windows nije bio u stanju cak ni
da pusti muziku a ne nesto drugo. Medjutim kada sam podigao gls racunar je
radio bez ikakvih problema. Nisam probao program sa windowsima 95 i 98, ako je
neko probao neka se javi i prokomentarise kakvi su rezultati. Ovo definitivno
nije sve. Napominjem da program na racunaru imam manje od 24 sata, pa vi sad
vidite koliko je on fascinantan.
Velicina je oko 20 mb. Ja sam ga dobio od jednog prijatelja tako da neznam
adresu sa koje se moze skinuti.
 Ono sto vam ja mogu pomoci do je da vam posaljem crack u koliko ste
zainteresovani. Puno pozdrava i ocekujem komentare.