[slikom] Re: VMware workstation

  • From: "Darko Milosevic" <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Aug 2004 10:55:42 +0200

U pravu si davide. Postoji mogucnost da obicno neki firmirani racunari
nemaju dobre ventilatore, a bas kao za vraga imaju athlon AMD procesor koji
se uzasno greje. Jedino bi mozeda bilo pametno probati Intel Celeron, ili
neki bolji procesor od Athlon AMD/a, pod uslovom da imas ventilator, ili
cooler koji ce ovo podneti. Naravno mozete probati i over clock procesora,
ali naravno ne
mnogo, da ne biste izazvali slicnu pojavu. Veliki pozdrav listeri Darko.

Darko Milošević
Computing Doctor.
Ulica:Šesta lička divizija 67.
Zip Code:15220 Koceljeva.