[slikom] Re: Skype

  • From: "Darko Milosevic" <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 12:07:19 +0200

Slušaj ti . Ja sebe nazivam computing doctor prvo iz šale, a potom što sam
za razliku od tebe hardveraš. Mogu koliko, toliko da odradim neke hardverske
poslove, a skriptovi za skype neće da rade kako treba, odnosno skype se
ponaša kao da skriptova u opšte i nema. Eto zato ja ne mogu provaliti kako
se skype koristi jel sada znaš hackeru.

Darko Milošević
Computing Doctor.
Ulica:Šesta lička divizija 67.