[slikom] Re: Skype

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 Jul 2005 09:00:22 +0200

               Zdravo Viki,

     Iz licnog iskustva mogu napisati sledeca zapazanja: Kada se instalira
Skype, obavezno povedite racuna o svakom: 'Next', jer mislim da se i tamo
pita, da li zeliš automatsku nadgradnju programa. Nisam siguran kako je
definisano, ali mislim da se razumemo. Druga, po meni najvaznija stvar je,
da se mnogi problemi oko podešavanja, mogu razrešiti; Instalacijom neke od
starijih verzija, a onda završiti zeljenom verzijom. NPR: Kod jednog
poznanika, a kasnije sam se i na licnom primeru uverio u ovo, Mikrofon nismo
nikako mogli da pojacamo do zeljene jacine. Sve što postoji smo pokušavali i
u Start meniu, i u Kontrol penelu. Postavljali smo pitanje na Skype listi i
ništa i niko nije dao pravi odgovor. Kada sam ja sasvim slucajno upao u
problem slican tvome, jer sam prihvatio poslednju verziju i dozvolio
Upgrade,; Vrlo sam se brzo razocarao u saradnju JAWS_a i Skype i pokušao da
vratim prethodnu verziju. Kao rezultat svih mojih zabavljanja je došao
problem, nemogucnosti podešavanja mikrofona na zadovoljavajucu jacinu, iako
nisam, nista od podešavanja menjao. Posle svih nerviranja i saveta, setio
sam se pošto cuvam stare verzije, da pokušam sa jednom od prvih verzija.
Problem se razrešio kao carobnim štapice. Mislim da bi trebalo uvek sacuvati
neku od starih i pouzdanih verzija bilo koga programa, zlu ne trebalo.
Pozdrav i prijatan vikend svima;