[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 16:55:52 +0200

Ponuđena   e-mail adresa mojim pacijentima  od 1100 - prihvatilo za
komunikaciju brojem 6.
Ostali se ne služe svojom internetskom poštom.
sesoska - otočka sredina

drugo:

Moja struka  - obiteljska medicina - ne poznaje pregled preko telefona.
A zašto davati uputnice na telefonski poziv!
Molim sve odgovorne da na TV reklamam  ne pominju telefonsko naručivanje
lijekova i uputnica. To je , mogla bih reći - vitium artis !

Silvestra Kolega,  specijalist obiteljske medicine