[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: "Nanou" <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 15:09:25 +0200

:-), kolegica :-), ne kolega!

  ----- Original Message -----
  From: Neven Škaro
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Sunday, June 10, 2012 2:10 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje,
proces

  Mišljenja sam da naručivanje u SKZZ treba tretirati kao dodatnu uslugu, i
urediti da ju pacijent plaća npr. 5-10 kn po naručivanju, što bi nas značajno
rasteretilo i ovog dodatnog administrativnog posla.

  Ali slažem se kolega, CIJELI SUSTAV treba REFORMIRATI, jer ovako zakrpiš
jednu rupu a zatim procuri na drugoj.

  Recimo, ja sam za to da pacijent s uputnicom može ići bilo kojem licenciranom
privatnom SKZZ liječniku, tj. da mu uputnica pokrije barem dio cijene usluge,
ali jedino uz KOŠARICU USLUGA. Tada bi to bila odlična stvar, i još jedan način
kako smanjiti liste čekanja i rasteretiti bolničku SKZZ.

  Neven

  Dana 10. lipnja 2012. 12:18 Nanou <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx> je napisao/la:

    Vrijeme za sipisati uputnicu je manje od 10 sekundi, a da ne govorim kako u
Softmedu postoji mogučnost ponovnog ispisa što još više skarčuje vrijeme, a još
koju 2-5 sek za isprintati, mi u jednoj minuti slobodno ih napravimo 5-6!, a
šta ako su internet veze slabe na nekim područjima, ne radimo svi u velikim
gradovima, tada će se taj posao morati odraditi kasnije tjekom dana kad veze
budu bolje, pa onda nazvati pacijenta da mu potvrdimo da smo ga uspjeli
naručiti! ma koja ušteda vremena! nema šanse da će se to desi, a čisto sumnjam
u uspješnu implementaciju tog projekta, on je nepotreban i pretvara naše
bolesnike u još veče nesposobnjakoviće, jer činimo im medvjeđu uslugu, opet
preuzimajući na sebe njihova obaveza naručiti se kod konziljarnog kolega.zar
nije dosta da zovu telefonski i da nako par minuta u bilo kojoj ljekarni u HR
mogu podignuti ljekove?a apropos kazne ako se ne odazovu naručenom
pregledu?možeš mislit!
    Svaki bolestan čovjek ima dužnost pobrinuti se za sebe uz našu i bolničku
pomoč, ali na taj način sve im je servirano, odgovornost je vidjet će te
nikakva (zaboravio sam, nisam stigla, djete bolesno itd...).Olakšamo im, neki
kupe poene, nama uvaljuju posao, umjesto da se cjeli sustav reformira, bar tamo
gdje šteka.Gasimo opet samo mali požar!

    ----- Original Message ----- From: "Karmen Markant" <karmen@xxxxxxxxxx>