[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 14:10:29 +0200

Mišljenja sam da naručivanje u SKZZ treba tretirati kao dodatnu uslugu, i
urediti da ju pacijent plaća npr. 5-10 kn po naručivanju, što bi nas
značajno rasteretilo i ovog dodatnog administrativnog posla.

Ali slažem se kolega, CIJELI SUSTAV treba REFORMIRATI, jer ovako zakrpiš
jednu rupu a zatim procuri na drugoj.

Recimo, ja sam za to da pacijent s uputnicom može ići bilo kojem
licenciranom privatnom SKZZ liječniku, tj. da mu uputnica pokrije barem dio
cijene usluge, ali jedino uz KOŠARICU USLUGA. Tada bi to bila odlična
stvar, i još jedan način kako smanjiti liste čekanja i rasteretiti bolničku
SKZZ.

Neven