[smartdoctor] Re: [smartdoctor] eNaručivanje, proces

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 11:00:00 +0200

malo mi se digla kosa na glavi kad sa procitala: "javlja mu se telefonom".
nadam se da se ta recenica nece pretjerano koristiti u buducnosti. previse
je telefona i telefoniranja u nasem svakodnevnom radu, a vjerujte mi isto
je tako previse pogresnih i pogresno protumacenih informacija
proslijedjenih i primljenih na ovaj nacin. znate za onu igru "pokvarenog
telefona"? ;-) ... ja ponekad nalozim svojoj med sestri da iskljuci telefon
jer se od njegove zvonjave ponekada nemoze radit.

sto se tice objasnjenja procesa e-narucivanja, iz ovog objasnjenja ja ne
mogu zakljuciti KAKO tocno ce se to provoditi. njegova tehicka provedba,
sto cu tocno ja RADITI, koje tipke tipkati...na koji nacin cu tocno doci do
ovog zadnjeg koraka "ispisivanja otvorenog zahtjeva". da li cu sve to moci
napraviti dok cu pred sobom imati otvorenu aplikaciju e-kartona koju
koristim? da li cu morati izlaziti iz aplikacije, ulaziti u neku drugu, u
nju ponovno unositi podatke, koliko dugo cekati na povratnu informaciju?...
nadam se da razumijete sto me muci.

ako ce nam to oduzimati makar i 1 min vise u radnu sa pojedinim pacijentom,
mozda bi ipak bilo dobro razmisliti da se pocetak primjene pomakne na
vrijeme nakon godisnjih odmora.

poz
bojana

Dana 10. lipnja 2012. 10:40 Karmen Markant <karmen@xxxxxxxxxx> je