[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: "Nanou" <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 12:18:22 +0200

Vrijeme za sipisati uputnicu je manje od 10 sekundi, a da ne govorim kako u Softmedu postoji mogučnost ponovnog ispisa što još više skarčuje vrijeme, a još koju 2-5 sek za isprintati, mi u jednoj minuti slobodno ih napravimo 5-6!, a šta ako su internet veze slabe na nekim područjima, ne radimo svi u velikim gradovima, tada će se taj posao morati odraditi kasnije tjekom dana kad veze budu bolje, pa onda nazvati pacijenta da mu potvrdimo da smo ga uspjeli naručiti! ma koja ušteda vremena! nema šanse da će se to desi, a čisto sumnjam u uspješnu implementaciju tog projekta, on je nepotreban i pretvara naše bolesnike u još veče nesposobnjakoviće, jer činimo im medvjeđu uslugu, opet preuzimajući na sebe njihova obaveza naručiti se kod konziljarnog kolega.zar nije dosta da zovu telefonski i da nako par minuta u bilo kojoj ljekarni u HR mogu podignuti ljekove?a apropos kazne ako se ne odazovu naručenom pregledu?možeš mislit! Svaki bolestan čovjek ima dužnost pobrinuti se za sebe uz našu i bolničku pomoč, ali na taj način sve im je servirano, odgovornost je vidjet će te nikakva (zaboravio sam, nisam stigla, djete bolesno itd...).Olakšamo im, neki kupe poene, nama uvaljuju posao, umjesto da se cjeli sustav reformira, bar tamo gdje šteka.Gasimo opet samo mali požar!

----- Original Message ----- From: "Karmen Markant" <karmen@xxxxxxxxxx>