[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 17:06:37 +0200

Molim osobu koja mi može dati savjet kako mogu genetski modificirati svoju
sestru, jer će ubuduće morati (pored dosta starih aktivnosti)
- ujutro vaditi krv
- ispunjavati transportnu listu za laboratorij
- primati narudžbe pacijenata za lijekove
- ispirati uši,
- vaditi konce
- previjati
- davati intramuskularne injekcije
- voditi računa o nabavci materijala za ordinaciju
- vagati pacijente, mjeriti im tlak
- zvati pacijente na cijepljenje za tetanus, mamografiju
- objašnjavati projekt ranog probira na karcinom debelog crijeva
- naručivati pacijente
- raditi mjesečna izvješća
- objašnjavati bakicama i dedekima kako funkcionira SMS poruka
- ako radim u ruralnoj sredini, dežurati za crkavicu
- jesam li što propustila?
Jesam, kako će pacijent iz Kutine dobiti putni nalog za Gospić, ako tamo
prvo dobije temin?
Poz
Tanja Pekez-Pavliško