[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: "sanja scarpa" <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 07:45:56 +0200

Uputnice iz  fotelje  - KATASTROFA . Samo neka to ide u medije , u praksi će to izgledati SUPER , (ja
bi tamo , ja bi bi ovamo). A gsp Varga će knotrolirati koliko vremena posvećujemo pacijentu i pregledu.
Kojem pregledu? I opet ćemo biti neradnici i nestručnjaci.
Lp Sanja
Od: "Silvestra Kolega" Za: Datum: 10.06.2012 16:56
Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re:
[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

Ponuđena   e-mail adresa mojim pacijentima  od 1100 - prihvatilo za
komunikaciju brojem 6.
Ostali se ne služe svojom internetskom poštom.
sesoska - otočka sredina
drugo:

Moja struka  - obiteljska medicina - ne poznaje pregled preko telefona. A zašto davati uputnice na telefonski poziv!
Molim sve odgovorne da na TV reklamam  ne pominju telefonsko naručivanje lijekova i
uputnica. To je , mogla bih reći - vitium artis !

Silvestra Kolega,  specijalist obiteljske medicine