[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

  • From: "sanja scarpa" <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 07:48:20 +0200

Bravo Zrinko!
Od: "Zrinko Karlović" Za: Datum: 10.06.2012 17:55
Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]
Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje
izvještavanja disketama.

Meni su genijalni takvi odgovori.  Ja bih JAVNO takvim kolegama postavio
pitanje:

Rade li one svoj posao SAMO zbog smjernica, teoretskih znanosti i dogme
stručnih udruga?

Jer, da rade (bar djelomično) za pacijenta ne bi mu bilo svejedno što će biti s njim iste sekunde kad zatvori vrata.  Da rade (bar djelomično) za pacijenta bilo bi mu važno hoće li se on moći pridržavati tih
svetih smjernica koje su donijeli visokoumni članovi udruga prema kojima očito ništa nisu udruge poput slobodnih zidara, cosa nostre, vijeća mula ili kominterne - jer i u tim udrugama izgleda da članovi imaju više prava
misliti svojom glavom.  Da rade (bar djelomično) za pacijenta ne bi im bilo svejedno hoće li pacijent trošiti lijek kojeg su mu prepisali, odnosno hoće li mu ga HZZO platiti i ako neće hoće li ga pacijent moći
platiti sam.  Da rade (bar djelomično) za pacijenta provjerili bi ima li pacijent pravo na toplice koje, po njima, bezuvjetno mora dobiti.  I ne bi njihova briga bila iskazana jedino čuđenjem nakon više mjeseci kako se
nezahvalni pacijent nije pridržavao mjera liječenja koje su mu oni odredili po najboljim svjetskim sta
ndardima i kako se lijena bitanga iz obiteljske ambulante nije pobrinula da sve
bude napravljeno po Njegovim zapisima.

„ Njihov odgovor je da oni liječe pacijente prema zadnjim medicinskim smjernicama i da njih ne zanimaju kaluzule HZZO-a a ni naši problemi s propisivanjem lijekova. Oni čine ono što je najbolje za pacijenta i ne razumiju/ne žele razumjeti što mi obiteljska uopće hoćemo.“- super. Da bi riječ rekla. Ali neka onda Ciprobay i Pentazu i Angiclod napiše na bijeli, privatni recept. I sve 5.
Od: "Zvonko Kajić" Za: Datum: 07.06.2012 15:51
Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi.
Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

PU Osijek traži diskete i papirnata izviješća zajedno. Od 01.06.2012 samo se izviješće o naplaćenoj
participaciji neće više slati na disketi i na papiru, već uploadom na CEZIH. Ostalo i jedno i drugo (ort. pomagala,
izviješća, dtp itd)
Dana 7. lipnja 2012. 15:37 Karmen Markant  je napisao/la:
Poštovani kolege,

Ja sam Karmen Lončarek, radim u nacionalnim povjerenstvima za liste čekanja i za palijativu, zadužena sam većinom za analitiku i terenski rad. Kako već dugo vremena surađujem s kolegama iz PGŽ-ogranka KoHOM-a, savjetovali su mi mailing-listu kao pouzdan način za prikupljanje podataka i širenje informacija o nekim problemima koji se tiču svih nas.

1. Potrebe liječnika obiteljske medicine u vezi palijativne skrbi
U dogovoru s Mariom Malnarom, Sašom Ljubotinom, Brankom Kandić Splavski i još nekolicinom kolega postavili smo
anketu za prikupljanje podataka o potrebama obiteljskih liječnika u vezi palijativne skrbi. Anketom želimo načiniti
snimku stanja na terenu cijele Hrvatske, kako bismo u dogovoru s predstavnicima obiteljske medicine i udrugama pacijenata mogli bolje
planirati buduću mrežu palijativne skrbi kojoj bi obiteljska medicina činila osnovu.

Anketa je na adresi http://www.surveymonkey.com/s/7LW97YS ; , te Vas sve lijepo
molim da potaknete i sve svoje kolege iz OM da je ispune.

2. Bijele uputnice - tko ih ne piše?
Molim da mi javite koje bolnice odnosno koji odjeli i klinike ne ispisuju bijele uputnice. Želimo konačno uvesti pisanje bijelih uputnica u preostale bolnice koje još ne poštuju tu svoju obavezu.

3. Tko još traži izvještaje na disketama?
Iz neformalne komunikacije s kolegama iz OM doznali smo da neki PU HZZO-a inzistiraju da im se izvještaji dostavljaju na disketama. Ukoliko još ima takvih slučajeva, molim da mi javite o kojima PU se tu radi, kako bismo od uprave HZZO-a mogli zatražiti da se ta praksa čim prije prekine i uvede slanje preko interneta.

Zahvaljujem na suradnji, uz kolegijalni pozdrav,

Karmen Lončarek iz Rijeke.