[smartdoctor] Re: nedjeljom u 2

  • From: Vesna Oršulić <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Dec 2014 09:44:12 +0100

Ja sam na 2. brodskom simpoziju protiv alkoholizma i ovisnosti prikazala
Grupu za podršku, mislim to pokazati i na DNOM i KoHomovom kongresu, znači
imamo mi prijedloge i rješenja, jedino je pitanje kako ih realizirati na
globalnom planu.

Ili će i mene izolirati kolega kao  Torrea jer prepisivati najmodernije
antidepresive i široko prepisivati antipsihotike(npr. u Zagrebu svaki 10.
pacijent uzima rispolept) ipak većini možda odgovara???