[smartdoctor] Re: nedjeljom u 2

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Dec 2014 10:29:13 +0100

Slažem se sa vašim promišljanjima.
Želim vas neke podsjetiti a neke obavijestiti da već 2. godinu mi iz
obiteljske medicine ( uz blagoslov KoHOM a i KUZa , lokalnih zajednica )
provodimo program osnaživanja liječnika za preventivan rad sa našim
pacijentima. U programu  između ostalog radimo na tome  kako si pomoći da
sa što manje medikamenata pomognemo našim pacijentima opterečenim
svakodnevnim stresom ; tehnike relaksacije, meditacije , komunikacije ,
rada u malim grupama.
Program se zove Edukacija edukatora - osnaživanje liječnika LOM/SOM
Svi koji su i dalje  uključeni u program imaju pozitivna iskustva, iskustva
koja su im pomogla da osvijeste svoj rad, svoje mjesto u društvu , svoje
zdravlje ....
Ljiljana

Dana 30. prosinca 2014. u 08:44 Vesna Oršulić <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx> je