[smartdoctor] Re: nedjeljom u 2

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: slomići <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Dec 2014 08:25:04 +0100

gledajući emisiju stekao sam dojam da dr. Torre nas smatra "svojima"- kao
dio psihijatrijskog tima
- po meni imao je zanimljive ideje
- mislim da bi i u PZZ trebalo nekoliko sličnih ideja, a ne da "ČEKAMO
KOŠARICE"

zapravo dr.Torre u svojoj domeni vraća se korijenima : SADA NEM JE SVE
--STRES-- i sve medikaliziramo, a ne koristimo potencijale obitelji i
društva za rješavanje problema

Dana 30. prosinca 2014. u 07:26 "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx> je

--
"jskender"