[smartdoctor] nedjeljom u 2

  • From: "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 30 Dec 2014 07:26:28 +0100

Zanima me jeli netko gledao emisiju Nedjeljom u 2, dr Torre ?
Bilo je govora kako se pacijenti previše medikaliziraju i veliki dio sa blažim poremećajima završava nepotrebno kod psihijatra (slažem se u potpunosti)
Voditelj se tada zapitao , i usput odgovarao , kuda s takvim ljudima ?
Spominjale su se razne mogućnosti od samopomoći, udruživanje u grupe samopoći u lokalnoj zajednici, psihologu, svećeniku... Ni jedan od njih ni jednom rječju nije spomenuo obiteljskog liječnika. To me je nekako zaboljelo, a znamo svi koliko toga odradimo, koliko se naslušamo priča , koliko jada i tuge čujemo na svom poslu i koliko na kraju i pomažemo ljudima bilo savjetom, bilo slušanjem, lijekovima i svime što je u našoj moći. Jedan naš kolega psihijatar kaže da mi svojim postojanjem i tekako odradimo psihoterapije i svega, a da toga nismo ni svjesni. Zašto ovo sve pišem ? Da osvijestimo sami sebe i našu ulogu u društvu i sustavu. Moramo postati VIDLJIVI.
Svima puno snage i odlučnosti u nadolazećoj godini. Pozdrav iz Orahovice.